onsdag 29 september 2010

SNART MEN INTE RIKTIGT ÄN


Jag var och hämtade ett förhandsex av boken på förlaget igår. Resten av lasten skeppas just nu över de sju haven, hela vägen från Kina, imagine that... de ska finnas i handeln den 15 november om allt går som det ska.








Alla frågar hela tiden hur det känns. "Konstigt" har varit mitt svar. Jag trodde att det skulle kännas verkligt när den väl var här, när jag höll den fysiska boken i handen, efter hela den här långa processen och allt jobb som legat bakom. (Roligt jobb iofs, och jag är sjukt stolt och nöjd med allas insats: fotografering, formgivning, förlaget.)

Men nej, det känns fortfarande overkligt.

17 kommentarer:

Emmy sa...

Oj så fint. Ser ut som en bok helt i min smak.

Det växer sa...

Boken ser toppenfin ut! Vad roligt det måste kännas!

Maria sa...

Jag kommer att beställa den när den dyker upp, verkar mycket fin.

Anonym sa...

Oh, ser verkligen fram emot den! Om jag ändå kunde hålla mig till jul så skulle det vara en given klapp på önskelistan, men jag vet en som kommer att smyga iväg till bokhandeln direkt den 15:e....

Lena Andersson sa...

Vad häftigt, klart du ska vara stolt.
Lena

Tyg och otyg sa...

Den ska jag köpa! Bra grej att den kommer mitt i årets tråkigaste månad också. Nästan så att jag ser fram emot november nu ju. :)

Syserine sa...

Grattis! jag fick habegär direkt!!

Karin sa...

tack! ja, köp! brodera! :)

Jenny sa...

Jag lider av total brist på immunitet mot broderiböcker och särskilt så där fina. Kommer garanterat att köpa den. Längtar!

Knitarina sa...

Oj, ser precis så fin ut som jag föreställt mig den. Härligt!
Kommer att hänga på låset för att köpa den!

E sa...

Den ser fin ut!

Karin sa...

Ohlala...urtjusigt!!

bollebygdsbo sa...

Grattis!
Instämmer med övriga här, ska minsann se till att få köpt den - eller kanske önska i julklapp. Kan ju förresten själv köpa den som julklapp till andra. ;)

Pysselfarmor sa...

Den där boken kommer att gå åt som smör! Beställ du ett nytt lass ;-) Tjusigt!

Moshiken sa...

åh vilken fin!
Kommer den finnas att beställa online någonstanns?

*LiNa* sa...

Åh va roligt! Den ser jag verkligen fram emot att köpa och inspireras av! Jag blev förresten så inspirerad av din blogg att jag nu har en egen : ) så roligt med hantverksbloggar!

Karin sa...

Anna: ja den finns att förhandsboka på Adlibris iaf, jag har inte kollat de andra webbokhandlarna än.
LiNa: va roligt! blogga på :)