söndag 5 september 2010

COLLAGE



På de senaste tre ställena jag bott har det förr eller senare uppstått små collage på väggarna, dörrarna och kylskåpet. Saker jag har minnen till, bilder som är fina eller inspiration för ett visst projekt. Det här nedan var i min förra lägenhet när jag höll på med boken.


Hemma nu. Det svartvita vykortet med Flodakullan är alltid framme, var jag än bor.




(Och ja, det här inlägget är en slags utfyllnad, eftersom jag just nu bara hinner jobba, sy på ryan och det hemliga broderiet som jag av sekretesskäl inte kan visa än... men ha lite tålamod bara, det kommer nåt "riktigt" snart. Trevlig söndag!)

6 kommentarer:

Knitarina sa...

Hemligt broderi, hur nyfiken blev jag inte nu!

Tyg och otyg sa...

Äsch, utfyllnad... Jag tycker att det är roligt att se vad andra inspireras av. Fina collage.

Maria sa...

Hej!
Fin blogg! Den lägger jag genast på min länklista.

Tyg och otyg sa...

Hej igen. Du har en award att hämta på min blogg om du vill ha den.

Karin sa...

klart jag vill! :)

Maja sa...

Hej!

Ville bara säga att jag tyckte det här var ett så mysigt inlägg! Inte alls någon utfyllnad. Fascinerande med collage! Där får saker som inte har någon naturlig plats plötsligt en given roll;) Gillar Flodakullan!

/Maja