måndag 2 juli 2012

LITE RITAT ISTÄLLET

Eftersom jag nästan bara håller på med sånt som inte går att visa nu så får det bli några gamla teckningar på djur och konstiga flickor idag.








Jag får också passa på att tipsa om den här otroliga illustratören, Gemma Correll, som jag upptäckt via Instagram. Så jädra klockrent.

Today there will only be some old drawings of mine, since I'm busy working on stuff that's top secret (embroidery stuff, that is). If you would like to look at some even more amazing, funny and cute drawings, check out the awsome Gemma Correll right here.

6 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Gosch vad du är duktig på att teckna! Underbara flickor och djur!

KKvinneblogger sa...

Morsomme tegninger :)

sofia sa...

Men oj vilka totalljuvliga damer å töser!

Lina OJ sa...

Hej Karin!
Vad roligt att du skrivit om mina skanska djur! Blev tipsad av Ida. Sjalv har jag inte sett Liljevalchs utstallningen annu, men hoppas jag kommer dit senare i sommar.Haller med om att det kanns respektlost mot alla slojdare att namnen inte finns utsatta. Kanns ju lite dumt for alla oss som antrangt oss sa och ar sa stolta over att fa vara med. Ha det fint!

Karin sa...

ja eller hur!? jag upptäckte ju först när jag kollade på din blogg att det var du som gjort dom... hade jag vetat det på utställningen hade jag kollat extra noga :) fina är de iaf.

Lina sa...

:) Älskar tjejen med prickig blus och rosett!
/Lina