söndag 12 februari 2012

NÅGRA KURSER I VÅR


Jag kommer inte ha lika många kurser i vår som i höstas, i alla fall inte som det ser ut nu. Men några stycken kommer det bli och några finns det platser kvar på. Den första helgen blir på Nääs 3-4 mars, mer info om SV:s kurser finns här.
Om du bor i Småland vore det jättekul om du kom på workshopen jag ska ha på Ljungbys konstmuseum 17-18 mars. Det blir landskapssömmar på alla möjliga och omöjliga sätt, ta gärna med något att brodera på så ger jag lite tips och goda råd.
I juni ska jag också ha en workshop, med fokus på järvsösöm, i Järvsö. Det ska bli väldigt spännande och kul att få göra det "på plats" så att säga. Men den här kursen är redan fulltecknad, om jag förstått saken rätt. Kontakta den lokala hemslöjdskonsulenten för att få veta mer.
Annars så satsar jag på att få till fler kurser till hösten, efter att den nya boken kommit ut. Så kanske ses vi då?

I'll be having a few workshops this spring. Please contact me at info@karinholmberg.se for information in english, if you're interested.

1 kommentar:

Ida Björs sa...

Trevligt, kom förbi på en kaffe i Järvsö.

Ida