måndag 5 december 2011

LIVET HEMMA


Nu är det klart och publicerat, det som alla garnbollarna skulle vara till. Nämligen ett inlägg på IKEA:s blogg Livet hemma. Jag har inte alls varit involverad i fotograferingen, så det var väldigt spännande att se hur IKEA skulle presentera det. Jag tycker det blev fint! Man kan också läsa en liten text om hur man gör kudden och vad man bör tänka på när man ska brodera.
Jag har även gjort en sittpuff, den läggs nog upp om ett par dar.

Annars så är det högtryck i butiken den här tiden på året, så jag gör inte mycket annat än slår in tomtar i rött papper. Idag var jag dock ledig, köpte hyacinter och grönt ris, eftersom det inte kommer bli nån gran hemma hos mig i år. Så det börjar börjar bli lite julstämning här hemma också.

Christmas is coming, and I've done some things for IKEA's blog Livet hemma. You can see the pillow there today, and more is coming up in a few days...

2 kommentarer:

hennihenni sa...

Vilket härligt ansiktsuttryck fåret har :)

ylva sa...

Fränt! man blir så glad!