fredag 4 april 2014

KOMMANDE KURSER


I maj och i början av sommaren kommer jag ha kurser på olika håll i landet, något jag ser mycket fram emot. Tänk bara att kunna sitta ute och brodera, med en kopp kaffe och andra trevliga brodöser! Så anmäl er gärna på någon av följande:

Småbroderier - Nääs 10-11/5, läs mer på Slöjd i Västs hemsida.

Grannlåtsbroderi, skapa med ylle, lappar, pärlor och knappar - Forsa folkhögskola 23-25/6, läs mer på skolans hemsida (klicka dig vidare i spalten till höger). Det är alltså öppet för alla, man måste inte vara elev på skolan.

Yllebroderi - Linköping 2-4/7, Hemslöjden i Östergötland står för arrangemanget.

Och till sist en efterlysning: jag har försökt få till en ny kurs i Värmland, efter önskemål (och för att Värmland ju är himla trevligt), men hittills utan framgång. Jag undrar därför hur stort intresset är där och om det är någon av er läsare som kanske har kontakt med ett bra studieförbund eller kursgård eller liknande? Mejla mig i så fall på info@karinholmberg.se så kanske vi kan ordna något tillsammans?

5 kommentarer:

Annika sa...

Vad roligt, även om jag nog tyvärr inte hinner vara med på någon av dem.
Men jag tror du har missat ett inte någonstans i den här meningen: " Det är alltså öppet för alla, man måste vara elev på skolan."

Karin sa...

Jo! Tack! Nu är det ändrat.

Josefine sa...

Kurs i Stockholm i framtiden kanske? :)

Karin sa...

Ja, jag vet, Josefine! Jag har bara haft "privata" grejer i Stockholmsområdet sista tiden. Ska se vad jag kan göra...

Unknown sa...

Toppen att du annonserar så här. Skulle sååå gärna vilja vara med, men kan tyvärr inget av dessa tillfällen. Hoppas på Stockholm eller Uppsala, jag också