torsdag 8 mars 2012

KÖRIGT

Den här veckan har jag en helt bisarr jobbvecka... eller, jag förstår att den är hyfsat normal för den del av befolkningen som jobbar heltid, inte slackiga deltidare som jag. Men efter att ha jobbat i butiken hela dan varje dag, har jag gått hem och jobbat med mitt företag fram till sängdags. Jag har också två morgonmöten inbokade, ett idag och ett imorgon, före arbetsdagens början.
Men jag ska väl inte klaga, det är jätteroligt att det är så många som är intresserade av det jag gör och vill ge mig fler saker att göra. Jag undrar bara när jag ska få sova 8 timmar per natt? Nästa vecka kanske, då jag är i Halmstad och kan koncentrera på det broderandet som ska göras. Jag undrar också när jag ska kunna göra det här textila på heltid?
Nästa vecka kommer jag alltså ha tid att blogga mer och visa bilder från den mycket trevliga helgen på Nääs. Tills vidare: ett gästspel från min fina vän A. Hon broderade ett twitterflöde från Tahrirtorget och gjorde en liten bok av det. Kolla den bokbindningen!


I'm waaay too busy this week to do any proper blogging, so I'll be back next week when I'll be able to focus on a few things instead of say... twenty. For now: a pic of a paper embroidery made by my friend A. It's a Twitter flow from the Tahrir square, turned into a book.

Inga kommentarer: